بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر فکر می کنید که این تغییر شما را تحت تأثیر قرار داده است، باید همه محتوای سایتتان را مورد ارزیابی قرار داده و همه تلاشتان را در جهت بهبود کیفیت صفحات دامنه خود به کار ببندید. برداشتن صفحات کم- کیفیت و انتقال آن به دامنه ای دیگر می تواند رتبه بندی شما را جهت محتوایی باکیفیت تر یاری رساند.

آمار وب خود را مرور کرده و ببینید کدام صفحات با آسیب مواجه گشته اند- می توانید ابتدا بر بهبود آن صفحات کار کنید (ولی همان طور که در بالا به آن اشاره گردید، یک بازبینی گسترده از سایت هرگز ایده بدی به نظر نمی رسد). ببینید آیا می توانید تمایزی میان صفحاتی که همچنان موفق و درست عمل می کنند و آنهایی که مورد آسیب واقع شده اند، قائل شوید.

اگر واقعاً می خواهید کاستی ها را تصحیح کنید، یک رویکرد تحلیلی ژرف را به کار گرفته و ببینید کدام یک از فاکتورهایی که در بالا به آنها اشاره گردید در صفحات وجود دارند؛ در جهت پاکسازی همه حوزه های مشکل دار تلاش نمایید.

بر بهبود محتوای خود و نیز بهبود بخشیدن به تجربه کاربران تمرکز نمایید تا کارتان به نحو احسن انجام گردد.

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک کلیک نمایید:

چند توصیه از طرف گوگل جهت سئو و ادامه الگوریتم پاندا

  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

الگوریتم پاندا گوگل

می دانید که گوگل برای آنهایی که چنین موضوعاتی را دنبال می کنند، تغییر الگوریتم های بسیاری داده است. بیشتر این تغییرات توسط عامه مردم مورد توجه قرار نگرفته و نادیده می مانند.

با این وجود وقتی که آپدیت پاندا اعمال گردید، مطمئناً توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد (که البته شایسته این توجه نیز بود). آنچه در ادامه می آید آخرین اخباری است که مستقیماً از وبلاگ رسمی گوگل (OfficialGoogle Blog) اتخاذ گردیده است (البته این اخبار اکنون قدیمی هستند، ولی من می خواستم شما از اوایل انتشار آپدیت پاندا آگاهی پیدا کنید تا اهمیت آن را به طور کامل درک کنید).

خب، این به چه معناست؟ گوگل قصد دارد محتوای منحصر به فردی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، پاداش داده و ارزش حقیقی را به بازدیدکنندگان سایت ارائه دهد. عالی است! همانطور که باید باشد.

برخی این آپدیت را عقب گردی به سوی «بهینه سازی روی صفحه وب» خوانده اند- آن را هر چه که می خوانید، فقط از بابت اینکه درس را به خوبی فراگرفته اید اطمینان حاصل کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

در مورد پاندا گوگل بیشتر بدانیم


  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

آپدیت گوگل با موضوع مرغ مگس خوار

آپدیت الگوریتم مرغ مگس خوار اواخر سپتامبر ۲۰۱۳ معرفی گردید. مهم ترین نکته ای که خبر معرفی این آپدیت را قابل توجه می نمود، معرفی یک الگوریتم جدید نبود، بلکه این مسأله که بدون هیچ اطلاع و خیر قبلی، ۳۰ روز از عمر این آپدیت می گذشت نکته جالب توجهی بود.

مرغ مگس خوار جدید و متفاوت است و این اجتناب ناپذیر است که موجب برانگیختن سؤالات و یا سردرگمی می گردد. فکر می کنم بهترین راهی که برای توضیح آن می توانم داشته باشم این است که بگویم:

گوگل اکنون وقتی به سراغ محتوای شما می رود، بهتر می تواند تم و موضوع سایتتان را درک نماید. حالا دیگر به جای اینکه تنها به چند واژه در یک جستجو بپردازند، به معنایی که در پس یک جستجو وجود دارد، توجه می کنند. این یک حرکت خوب و نادر گوگل به شمار می آید. او با این کار درحقیقت چیزهایی را آشکارسازی می نماید  تا ترافیک بیشتری را به سمت شما روانه کند. ببینید، به محض اینکه گوگل تم سایت شما را درک نماید، ترافیک بالقوه تقریباً نامحدود خواهد بود. حتی جستجوکنندگان نیز از این تغییر بی بهره نخواهند ماند، چرا که هدف این است تا نتایج، اطلاعاتی را که جستجو کننده واقعاً به آنها نیاز دارد ارائه نمایند، نه اینکه صرفاً صفحه ای را به عنوان نتایج جست و جو نمایش دهند که عیناً همان عبارت مورد جستجو را در بر دارد.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

در مورد الگوریتم مرغ مگس خوار بیشتر دانید

  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

چگونه برند خود را در فضای وب بسازیم؟

افراد می توانند از اینترنت استفاده کنند تا:

  • برند آگاهی را افزایش دهند.
  • گزاره ارزش ویژه برند را تقویت نمایند.
  • داستان برند را بیان کنند.
  • مشتریان را شناسایی کرده و لیستی از آنها تهیه کنند.
  • زمینه گفت و گو با مشتریان و مشتریان بالقوه را فراهم و ایجاد نمایند.
  • جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک کلیک نمایید:
  • شیوه برندینگ آنلاین

  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

آپدیت ۱۷ ام مارس: تغییر جدید الگوریتم گوگل -تغییر الگوی صفحه درگاه ورودی 

گوگل جهت کنترل و تنظیم هرچه بهتر صفحات درگاه ورودی در نتایج جستجو، از یک «تعدیل رتبه بندی» جدید در طبقه بندی صفحه درگاه ورودی اش، رونمایی خواهد کرد.

گوگل نمی خواهد صفحات درگاه ورودی را در نتایج جستجوی آنها طبقه بندی نماید. هدفی که در پس بسیاری از این صفحات وجود دارد این است که به منظور طبقه بندی چندین صفحه در نتایج جستجو که همگی به یک مقصد ختم می گردند، و با ایجاد صفحاتی خارج از وب و یا داخل سایت فعلی خودشان، رد جستجوی خود را به حداکثر برسانند.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

در مورد الگوریتم کبوتر بیشتر بدانیم

  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

نگاهی به تغییرات الگوریتم های گوگل در مباحث سئو وبهینه سازی سایت

سئو در شبکه های اجتماعی، آینده بازاریابی آنلاین است. هر کس که خود را جهت مشارکت در این کار  آماده نسازد، با رنکینگ پایین، و بالطبع ترافیک و فروش کم مواجه خواهد گردید.

  • ۳۳ % از مصرف کنندگان، از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای پیدا کردن برندها، محصولات و خدمات جدید یاد می کنند.
  • ۱۰۰ % (تمامی) تصمیم گیران کسب و کار از رسانه ها و شبکه های اجتماعی به منظور اهداف کاری بهره می گیرند.
  • ۷۰ % بازاریابان مدعی هستند که بازاریابی محتوا، برندآگاهی آنها را افزایش داده است.
  • برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
  • نگاهی به سیر تکامل الگوریتم های سئو در گوگل

     
  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

reciprocal link (link exchange, link partner)

 Redirect

Regional Long Tail (RLT)ا

Robots.txt  : 

ROI (Return On Investment) : 

Sandbox : 

Scrape  : 

Search Engine (SE) : 

Search Engine Spam  : 

SEM 

SEO 

SERP 

Site Map 

SMWC(Slapping Myself With Celery)

SMM (Social Media Marketing)

SMP (Social Media Poisoning)

Sock Puppet 

Social Bookmark

Social Media

Spam Ad Page(SpamAd page)

Spamdexing

Spammer

Spider(Bot, Crawler)

Spider Trap

Splash Page

Splog

Static Page

Stickiness

Supplemental Index(Supplemental Results)

برای مطالعه تعاریف این لغات به لینک زیر مراجعه نمایید:

واژه نگار بهینه سازی سایت دسته R,S

منبع : آبزرورسئو

  • Miss SEO