بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

اگر فکر می کنید که این تغییر شما را تحت تأثیر قرار داده است، باید همه محتوای سایتتان را مورد ارزیابی قرار داده و همه تلاشتان را در جهت بهبود کیفیت صفحات دامنه خود به کار ببندید. برداشتن صفحات کم- کیفیت و انتقال آن به دامنه ای دیگر می تواند رتبه بندی شما را جهت محتوایی باکیفیت تر یاری رساند.

آمار وب خود را مرور کرده و ببینید کدام صفحات با آسیب مواجه گشته اند- می توانید ابتدا بر بهبود آن صفحات کار کنید (ولی همان طور که در بالا به آن اشاره گردید، یک بازبینی گسترده از سایت هرگز ایده بدی به نظر نمی رسد). ببینید آیا می توانید تمایزی میان صفحاتی که همچنان موفق و درست عمل می کنند و آنهایی که مورد آسیب واقع شده اند، قائل شوید.

اگر واقعاً می خواهید کاستی ها را تصحیح کنید، یک رویکرد تحلیلی ژرف را به کار گرفته و ببینید کدام یک از فاکتورهایی که در بالا به آنها اشاره گردید در صفحات وجود دارند؛ در جهت پاکسازی همه حوزه های مشکل دار تلاش نمایید.

بر بهبود محتوای خود و نیز بهبود بخشیدن به تجربه کاربران تمرکز نمایید تا کارتان به نحو احسن انجام گردد.

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک کلیک نمایید:

چند توصیه از طرف گوگل جهت سئو و ادامه الگوریتم پاندا

  • ۹۴/۰۵/۳۱
  • Miss SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی