بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Google+:

v    نسبت به نظرات متعهد باشید: نظر گذاشتن ذیل پست های دیگران راه بسیار خوبی برای شروع گفتگو و آشنایی با افراد است. هنگامی که ارتباطاتی را ایجاد کنید، احتمال اینکه افراد پست های شما را به اشتراک بگذارند بیشتر می شود.

v    گروه های مرتبط را پیدا کرده و محتوای خود را در آنجا پست نمایید (البته با در نظر گرفتن اینکه چنین کاری در آن گروه مجاز است، حتماً مطابق با رهنمودهای آنها پیش بروید).

v    تگ عنوان پست های خود را بهینه سازی کنید. اولین جمله هر پست، تگ عنوان آن است، که یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی محسوب شده و تأثیر شگرفی بر میزان کلیک دارد. درست همانند زمانی که می خواهید عنوانی بنویسید، باید مطمئن شوید که عنوان پست شما جالب بوده و بر روی آن کلیک خواهد شد. اصولاً جمله بعدی پست معمولاً به عنوان توضیحی فراتر (Meta description) در صفحه نتایج جستجو به نمایش درخواهد آمد. از اینکه مرتبط ترین کلیدواژه ها و بهترین محتوا را انتخاب کرده اید، مطمئن شوید.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهینه سازی پست گوگل پلاس

  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

LinkedIn:

v    وقتی که صحبت از نحوه نمایش پروفایل شما در صفحه نتایج جستجو می شود، احتمالاً عنوانی که برای آن انتخاب می کنید به مهم ترین فاکتور تبدیل می شود. عمده ترین کلیدواژه هایی که می خواهید مورد کشف واقع گردند را استفاده کنید.

v    خلاصه ای از خودتان: حتماً خلاصه ای مؤثر و گیرا درباره خود که خیلی کوتاه به شرح تجارب، موفقیت ها و اینکه تخصص شما چیست می پردازد تهیه نمایید. گذاشتن کلیدواژه در اینجا نیز بی ضرر است.

v    اطلاعات تماس تان: حتماً در آن توییتر و تا سه لینک وب سایت دیگر را نیز قرار دهید. هنگام راه اندازی لینک های وب سایت خود، جهت استفاده از متن معیار برای توصیف، از گزینه «سایر» استفاده کنیدکه در مقابل اجازه می دهد LinkedIn خودش آنها را به شرگت، وبلاگ، سایت و … را طبقه بندی کند. از آنجایی که به شما بیش از یک لینک داده شده است، هر عامل باید بتواند هم به خانه و هم به صفحه شخصی خود پیوند داده شود.

v    گروه های شما: در طرح بندی و صفحه آرایی جدید، گروه هایی که در آنها عضو هستید به شکل جذاب تری از لحاظ بصری، در لیستی به نمایش در می آیند. حتماً مطمئن شوید که گروه هایی که به عضویتشان درآمده اید، علایق حرفهای شما را شرح می دهند.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهینه سازی پروفایل های شبکه های اجتماعی:

  • Miss SEO