بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

LinkedIn:

v    وقتی که صحبت از نحوه نمایش پروفایل شما در صفحه نتایج جستجو می شود، احتمالاً عنوانی که برای آن انتخاب می کنید به مهم ترین فاکتور تبدیل می شود. عمده ترین کلیدواژه هایی که می خواهید مورد کشف واقع گردند را استفاده کنید.

v    خلاصه ای از خودتان: حتماً خلاصه ای مؤثر و گیرا درباره خود که خیلی کوتاه به شرح تجارب، موفقیت ها و اینکه تخصص شما چیست می پردازد تهیه نمایید. گذاشتن کلیدواژه در اینجا نیز بی ضرر است.

v    اطلاعات تماس تان: حتماً در آن توییتر و تا سه لینک وب سایت دیگر را نیز قرار دهید. هنگام راه اندازی لینک های وب سایت خود، جهت استفاده از متن معیار برای توصیف، از گزینه «سایر» استفاده کنیدکه در مقابل اجازه می دهد LinkedIn خودش آنها را به شرگت، وبلاگ، سایت و … را طبقه بندی کند. از آنجایی که به شما بیش از یک لینک داده شده است، هر عامل باید بتواند هم به خانه و هم به صفحه شخصی خود پیوند داده شود.

v    گروه های شما: در طرح بندی و صفحه آرایی جدید، گروه هایی که در آنها عضو هستید به شکل جذاب تری از لحاظ بصری، در لیستی به نمایش در می آیند. حتماً مطمئن شوید که گروه هایی که به عضویتشان درآمده اید، علایق حرفهای شما را شرح می دهند.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهینه سازی پروفایل های شبکه های اجتماعی:

  • ۹۴/۰۷/۱۵
  • Miss SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی