بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

B2B :  

B2C: 

Backlinks : 

 Black hat : 

Blog : 

Bot (robot, spider, crawler): 

Bounce Rate : 

Breadcrumbs :

برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود:

 واژه نگار سئو و بهینه سازی دسته B

واژه نگار سئو دسته A

منبع : آبزرورسئو 

  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

اهمیت داشتن طراحی سایت پاسخگو برای موبایل

  • ایجاد وبسایت هایی جهت دسترسی در صفحه نمایش هایی متفاوت همچون گوشی های هوشمند و تبلت ها
  • بالا بردن سهولت دسترسی وبسایت با ایجاد مسیریابی مناسب برای سایت

چرا به طراحی سایت های پاسخگو در صفحه نمایش های مختلف نیاز داریم؟

زیرا امروزه ۱۵% حجم ترافیک توسط موبایل انجام می شود.

۸۰% مصرف کنندگان قصد دارند کسب و کارهای آنلاین را به سوی موبایل هدایت نمایند.

حجم رشد فروش از طریق موبایل طی سالیان متوالی:

  • ۱۳ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۱
  • ۴۱ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۳
  • ۷۵ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۵
  • ۱۱۳ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۷ – پیش بینی
  • ۷۳% از جستجوهای موبایل فعالیت های افزاده بیشتر و نرخ تبدیل بالاتری را تولید نموده اند
  • ۷۰% از مصرف کنندگان جستجوهای محلی را بر روی لیست جستجوهای خود تنظیم نموده اند.

انواع طراحی سایت های پاسخگو موبایل بیس

۱) طراحی سایت ورژن موبایل بطور مثال : m.site.com

مزایای طراحی سایت ورژن خاص موبایل :

  • مطالب را برای وبسایت موبایل مجزا نموده
  • مختص کاربرانیست که از طریق موبایل وارد وبسایت ها می گردند
  • زمان لود بالایی دارند
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:



  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

10ابزار رایگان جهت برندسازی آنلاین و برندسازی شخصی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده نام خود و یا کسب و کارتان را در گوگل جستجو نمایید اما نام مشابه دیگری را در لیست نمایش دهد؟

آیا می خواهید دیگران به سرعت از کسب و کارتان مطلع گردند و یا شما را بیشتر بشناسند، و یا با مجموعه فعالیت های شما و مطالبی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید آشنایی بیشتر پیدا نمایند؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا بله می باشد پس بایستی فعال خود را بر روی برندسازی شخصی و شهرت برند خود به صورت آنلاین آغاز نمایید.

در ادامه به معرفی ۱۰ ابزار جهت برندسازی شخصی و برندسازی آنلاین پرداخته می شود.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

10ابزار رایگان جهت برندسازی آنلاین و برندسازی شخصی

منبع : آبزرورسئو 
  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

استراتژی خلق بهترین وب سایت در جهت برندسازی آنلاین

قسمت دوم :

استراتژی وب­ سایت به عنوان یک خط هدایتی برای توسعه وب­ سایت­ ها در بازارهای مجازی محسوب می شود. بنابراین استفاده از استراتژی در یک چارچوب، به مدیران سایت کمک می­ کند میزان برآورده شدن سازمان، به اهداف و مقاصدش را اندازه­ گیری کند. برای مثال هدف سایت گوگل این است کاربران به سرعت محتوایی مورد جستجوی خود را بیابند، به عنوان مثال هدف گوگل از ظاهر وب سایت خود، داشتن رابط کاربری ساده با لود سریع صفحه می­ باشد. در حالی­که بسیاری از مطالعات بر این باورند که توانایی­ های چندرسانه­ ای ( مانند گرافیک، ویدئو یا انیمیشن ) یک وب­سایت به عنوان عامل مهم برای کیفیت سایت است. گوگل این عامل را به عنوان عامل حیاتی تشخیص نداده است زیرا هدفش متفاوت بوده است. یک سازمان برای اندازه­ گیری میزان موفقیت استراتژی وبش بایستی به اهدافش توجه کند. انتخاب معیار درست وابسته به این می­ باشد که چه چیزی بایستی اندازه­ گیری شود.

نویسندگان متعددی معتقدند که طراحی یک وب­سایت با کیفیت، جهت ارتباط برقرار کردن با مشتریان فعلی و بالقوه شرکت بوده و جزء کلیدی از استراتژی کسب و کارالکترونیکی محسوب می­ شود. بنابراین، موفقیت در بازار مجازی نیازمند اینست که شرکت­ها مدیریت درستی از فناوری و اطلاعات ارائه شده در وب سایت خود داشته باشند.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

استراتژی خلق بهترین وب سایت در جهت برندسازی َانلاین 


منبع : آبزرورسئو 

  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین پلت فرم و تکنولوژی بعنوان فاکتورهای فنی On-page در مباحث سئو و بهینه سازی

همانگونه که در مباحث پیشین بدان اشاره گردید اولین فاکتور در مباحث فنی On-page پلت فرم و تکنولوژی بکار رفته در وبسایت می باشد که در این بخش به شرح تکمیلی این فاکتور به عنوان فاکتور پایه در شروع سئو و بهینه سازی وبسایت می پردازیم.

پلت فرم و تکنولوژی که برای سایت خود انتخاب نمودید بایستی قابلیت ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو را داشته باشد. بطور مثال تکنولوژی فلش مناسب برای سئو و بهینه سازی وبسایت نمی باشد.

تکنولوژی بکار رفته بایستی در مرورگرهای مختلف پاسخگو باشد. بطور مثال انیمشن های ساخته شده با فلش قابلیت نمایش در سیستم عامل آی پد یا آیفون را ندارد

پلت فرومی را برای وبسایت خود در جهت بهینه سازی سایت انتخاب نمایید:

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که برای استفاده در کسب و کار تجاری و وبسایت های اینترنتی بسیار کاربری ساده و آسانی دارد.

برای داشتن فروشگاه می توانید پلت فرم فروشگاه را بر روی ورد پرس نصب نمایید.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید

انتخاب بهترین پلت فرم جهت سئو و بهینه سازی







  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو 

دومین گام در برنامه سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو، توجه به ساختار وبسایت از نظر فنی و تکنیکی و همچنین تگ های HTML در داخل وبسایت می باشد.

همانگونه که در مباحث پیشین اشاره گردید، سئو و بهینه سازی شامل دو دسته کلی می باشد:

  • On page
  • Off page

در این مقاله و مقالات آتی به شرح تکمیلی تری از دسته های مذکور پرداخته خواهد شد.

فاکتورهای On page در سئو شامل دو دسته کلی می باشد:

فاکتورهای تکنیکال و فنی در On Page

  • فاکتورهای تکنیکال شامل موارد زیر می باشد:
    • پلت فرم و یا انتخاب تکنولوژی
    • انتخاب دامنه مناسب
    • در نظر داشتن سایت های بین المللی
    • محتوایی با قابلیت ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو
    • ساختار حرکتی مناسب در وبسایت
    برای خواندن ادامه این مقاله لینک زیر را دنبال نمایید :

گام دوم در سئو و بهینه سازی سایت


  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو

در این بخش قصد داریم گام اول در سئو و بهینه سازی وبسایت را خدمتتان آموزش دهیم. برای بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جستجو، ابتدا بایستی به بررسی کلمات کلیدی خود بپردازید.

اساسی ترین کار در شروع سئو و بهینه سازی وبسایت بررسی کلمات کلیدی است زیرا :

  • کاربران جهت پیدا نمودن اطلاعات مورد نیاز خود کلمات کلیدی را جستجو می نمایند
  • موتورهای جستجو همواره در پی پیدا نمودن بهترین و مرتبط ترین صفحه متناسب با نیاز کاربران می باشند
  • هدف اصلی در سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو، داشتن بهترین صفحه می باشد
  • دانش به اینکه کاربران چه کلماتی را جستجو می نمایند بسیار پر اهمیت است
  • بررسی کلمات کلیدی، پرجستجوترین آن کلمات را نمایش می دهد

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

آموزش سئو  و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو


  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

20 روش کارآمد در استراتژی های ساختن لینک و افزایش بازدید سایت

بدون در نظر داشتن هر آنچه که تا کنون شنیده اید، لینک های ورودی به سایتتان هنوز هم یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه وب سایت به حساب می آید. بدست آوردن لینک هایی که رقبای شما به راحتی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند، سر رقابتی به کسب و کارتان خواهد داد و روش هایی که در ادامه بدان اشاره خواهد شد باعث هویت بخشیدن به وب سایتتان و افزایش ترافیک سایت و بازدید سایتتان می گردد.

۱- در کنفرانس ها ارائه داشته باشید
۲-  مشارکت های اجتماعی

۳- از کاربران خود بخواهید عقیدشان در مورد شما را بنویسند
۴- برای محصولات خود حتما تقدیریه ای از جانب مشتریان و مصرف کنندگان تهیه نمایید

۵- مصاحبه تهیه نمایید
۶-  واژه نگار برای حوزه کاری خود درست کنید

برای مطالعه بیشتر این مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

قسمت اول این مقاله :

۲۰ روش کاربردی در ساخت لینک و افزایش ترافیک وب سایت - قسمت اول

قسمت دوم این مقاله :

20 روش کاربردی در افزایش ترافیک سایت - قسمت دوم


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو






  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

برنامه هفتگی بهینه سازی وب سایت و افزایش بازدید سایت

اکثر شما با تاثیرات مثبتی که سئو (بهینه سازی وب سایت) می تواند بر روی وب سایتتان و یا بر روی توانایی شما جهت هدایت و فروش محصولات و خدمتتان به صورت آنلاین داشته باشد، آشنا هستید. در حالیکه همه شما با اهمیت آن آشنا هستید و آن را انکار نمی کنید، اما اکثریت بدلیل نداشتن زمان از مزایای آن و سود زیادی که می تواند برای شما داشته باشد چشم پوشی می نمایید.

درحالیکه بالا قرار گرفتن با توجه به تمامی تغییرات جدید در سئو و اجرای یک کمپین بهینه سازی وب سایت قطعا زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. در ادامه به استراتژی ساده ای جهت پیاده سازی درست آن اشاره خواهد شد که به واسطه آن می توانید حضور خود در موتورهای جستجو را بهبود بخشید.

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

آموزش سئو و افزایش بازدید سایت







  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

با افزایش سهم بازار گوشی های همراه هوشمند و تبلت ها در سرتاسر جهان، درخواست داشتن وبسایت هایی سازگار با وسایل مختلف به اوج خود رسیده است. یک طراحی خوب و پاسخگو صرف نظر از اینکه به دنبال قالب طراحی با نمایش یکسان در مرورگرهای مختلف و همچنین وسایل دیگر می باشد، به لمسی بودن لینک ها و یا قابلیت کلیک، سایز صفحه نمایش، وضوح صفحه، پشتیبانی اداپ فلش و بهینه سازی آن نیز توجه می نماید. فرم قالب صفحات، ترتیب کدها و نمایش بصری و تمام شده وبسایت به صورتی انجام می پذیرد که توسعه پاسخگو، تجربه نمایش بهینه را برای هر کاربر، برای هر وبسایت در هر وسیله ای فراهم می کند. طراحی وبسایت حرفه ای و پاسخگو نه تنها تجربه نمایش را افزایش می دهد بلکه روش های بهینه سازی موتورهای جستجو را به عنوان استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری رعایت می نماید.


۱) باید دقت نمایید که الگوریتم های گوگل چه می خواهند
۲) وجود ریسک در داشتن اطلاعات کپی

۳) ساخت لینک ها بدون شک ساختاری قوی پیدا نموده
۴) کم کردن درصد خروج کاربران از وبسایت
۵) کم کردن زمان لود صفحات وبسایت
۶) افزایش رتبه سایت در جستجو موبایل

برای مطالعه بیشتر این مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

شش نکته کلیدی در طراحی وبسایت حرفه ای با هدف بهینه سازی سایت


  • Miss SEO