بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوگل برای انکار و رد کردن لینک ها ابزاری را معرفی کرده است. این بدان معناست که شما می توانید این امکان را به گوگل بدهید که بداند شما کدام لینک ها را نمی خواهید/ درخواست نکرده اید، و خوشبختانه آنها دیگر بر علیه شما محسوب نخواهند شد.

استفاده از خود این ابزار کار ساده ای است. ولی گوگل نمی خواهد شما فکر کنید که هر کسی به آن رسید سریع و راحت از آن استفاده کند. گوگل خیلی صریح و روشن اذعان داشته که آنها این را ابزاری پیشرفته برای “کاربران توانمند” می دانند نه چیزی که هر کسی به آن نیاز داشته باشد. به بیانی دیگر: افراد باید در استفاده غیرجدی از آن احتیاط نمایند.

در ادامه چند نکته کلیدی آمده است که باید به آنها توجه کنید:

از نظر گوگل شما “یک پیشنهاد قوی” ارائه می دهید، ولی مثل چیزی که همیشه درباره گوگل صدق می کند آنها همیشه عین همان کاری را که از آنها خواسته اید انجام نمی دهند.

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک کلیک نمایید:

ابزار گوگل جهت انکار و رد کردن لینک ها



  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

دنی سالیوان از کارشناس گوگل، مت کاتس در SMX Advanced سؤالاتی پرسید که من می خواهم به طور خیلی مفید و مختصر این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارم:

دنی سالیوان: موقعیت و کار پنگوئن چیست؟ آیا یک جریمه محسوب می شود؟

مت کاتس: ما به آن به چشم یک چیزی نگاه می کنیم که برای مقابله با محتوای کم کیفیت طراحی شده است. ما این طرح را با پاندا شروع کردیم ولی دیدیم که همچنان اسپم بسیاری وجود دارد، پنگوئن جهت مقابله با این مشکل طراحی گردید. پنگوئن در واقع یک تغییر الگوریتمی است، در حالی که وقتی از «جریمه» صحبت می کنیم، درواقع از یک اقدام دستی سخن می گوییم که توسط تیم اسپم وب صورت گرفته است- پنگوئن به این شکل نبوده است. ما آن را به عنوان یک جریمه نمی دانیم، ما آن را به این صورت تصور می کنیم که “اگر ما ۲۰۰ سیگنال داشته باشیم، این یکی از آن سیگنال ها است”.

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک کلیک نمایید:

دنی سالیوان از کارشناس اسپم گوگل متس کاتز می پرسد


  • Miss SEO
  • ۰
  • ۰

اولین آپدیت الگوریتم پنگوئن در تاریخ ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۲ اعمال گردید. طبق گوگل بلاگ، پنگوئن “یک تغییر مهم در الگوریتم گوگل است که اسپم های وب را هدف قرار داده است. با این تغییر، رتبه بندی سایت هایی که از نظر گوگل مغایر با رهنمودهای کیفی گوگل باشند، تنزل پیدا خواهد کرد.”

تجمع کلیدواژه نیز از اهداف آشکار گوگل توسط این آپدیت است ولی واقعاً به سرکوب اسپم لینک ها نیز می پردازند- یعنی خرید لینک ها (Buying Link) ، لینک های بسیار زیاد (بیش از حد) از سایت های کم کیفیت، لینک های بسیار زیاد با متن عنوان لینک و غیره. نقل قول زیر مستقیماً از سوی گوگل است و به شما در درک بهتر این مفهوم کمک خواهد کرد:

“سایت هایی که تحت تأثیر این تغییر واقع می گردند ممکن است بدون تحلیل های دقیق به راحتی به عنوان اسپم تشخیص داده نشوند، ولی به طور متعارف موضوع این است که این سایت ها از سئوی کلاه سفید هم فراتر عمل می کنند؛ به عقیده ما این سایت ها تاکتیک های اسپم وب را جهت دستکاری کردن رتبه بندی موتور جستجو به کار می گیرند.”

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک کلیک نمایید:

آپدیت جدید الگوریتم پنگوئن


  • Miss SEO