بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

گوگل برای انکار و رد کردن لینک ها ابزاری را معرفی کرده است. این بدان معناست که شما می توانید این امکان را به گوگل بدهید که بداند شما کدام لینک ها را نمی خواهید/ درخواست نکرده اید، و خوشبختانه آنها دیگر بر علیه شما محسوب نخواهند شد.

استفاده از خود این ابزار کار ساده ای است. ولی گوگل نمی خواهد شما فکر کنید که هر کسی به آن رسید سریع و راحت از آن استفاده کند. گوگل خیلی صریح و روشن اذعان داشته که آنها این را ابزاری پیشرفته برای “کاربران توانمند” می دانند نه چیزی که هر کسی به آن نیاز داشته باشد. به بیانی دیگر: افراد باید در استفاده غیرجدی از آن احتیاط نمایند.

در ادامه چند نکته کلیدی آمده است که باید به آنها توجه کنید:

از نظر گوگل شما “یک پیشنهاد قوی” ارائه می دهید، ولی مثل چیزی که همیشه درباره گوگل صدق می کند آنها همیشه عین همان کاری را که از آنها خواسته اید انجام نمی دهند.

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک کلیک نمایید:

ابزار گوگل جهت انکار و رد کردن لینک ها



  • ۹۴/۰۶/۱۷
  • Miss SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی