بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

Google+:

v    نسبت به نظرات متعهد باشید: نظر گذاشتن ذیل پست های دیگران راه بسیار خوبی برای شروع گفتگو و آشنایی با افراد است. هنگامی که ارتباطاتی را ایجاد کنید، احتمال اینکه افراد پست های شما را به اشتراک بگذارند بیشتر می شود.

v    گروه های مرتبط را پیدا کرده و محتوای خود را در آنجا پست نمایید (البته با در نظر گرفتن اینکه چنین کاری در آن گروه مجاز است، حتماً مطابق با رهنمودهای آنها پیش بروید).

v    تگ عنوان پست های خود را بهینه سازی کنید. اولین جمله هر پست، تگ عنوان آن است، که یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی محسوب شده و تأثیر شگرفی بر میزان کلیک دارد. درست همانند زمانی که می خواهید عنوانی بنویسید، باید مطمئن شوید که عنوان پست شما جالب بوده و بر روی آن کلیک خواهد شد. اصولاً جمله بعدی پست معمولاً به عنوان توضیحی فراتر (Meta description) در صفحه نتایج جستجو به نمایش درخواهد آمد. از اینکه مرتبط ترین کلیدواژه ها و بهترین محتوا را انتخاب کرده اید، مطمئن شوید.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهینه سازی پست گوگل پلاس

  • ۹۴/۰۷/۱۸
  • Miss SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی