بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

آپدیت ۱۷ ام مارس: تغییر جدید الگوریتم گوگل -تغییر الگوی صفحه درگاه ورودی 

گوگل جهت کنترل و تنظیم هرچه بهتر صفحات درگاه ورودی در نتایج جستجو، از یک «تعدیل رتبه بندی» جدید در طبقه بندی صفحه درگاه ورودی اش، رونمایی خواهد کرد.

گوگل نمی خواهد صفحات درگاه ورودی را در نتایج جستجوی آنها طبقه بندی نماید. هدفی که در پس بسیاری از این صفحات وجود دارد این است که به منظور طبقه بندی چندین صفحه در نتایج جستجو که همگی به یک مقصد ختم می گردند، و با ایجاد صفحاتی خارج از وب و یا داخل سایت فعلی خودشان، رد جستجوی خود را به حداکثر برسانند.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

در مورد الگوریتم کبوتر بیشتر بدانیم

  • ۹۴/۰۵/۱۳
  • Miss SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی