بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

الگوریتم پاندا گوگل

می دانید که گوگل برای آنهایی که چنین موضوعاتی را دنبال می کنند، تغییر الگوریتم های بسیاری داده است. بیشتر این تغییرات توسط عامه مردم مورد توجه قرار نگرفته و نادیده می مانند.

با این وجود وقتی که آپدیت پاندا اعمال گردید، مطمئناً توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد (که البته شایسته این توجه نیز بود). آنچه در ادامه می آید آخرین اخباری است که مستقیماً از وبلاگ رسمی گوگل (OfficialGoogle Blog) اتخاذ گردیده است (البته این اخبار اکنون قدیمی هستند، ولی من می خواستم شما از اوایل انتشار آپدیت پاندا آگاهی پیدا کنید تا اهمیت آن را به طور کامل درک کنید).

خب، این به چه معناست؟ گوگل قصد دارد محتوای منحصر به فردی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، پاداش داده و ارزش حقیقی را به بازدیدکنندگان سایت ارائه دهد. عالی است! همانطور که باید باشد.

برخی این آپدیت را عقب گردی به سوی «بهینه سازی روی صفحه وب» خوانده اند- آن را هر چه که می خوانید، فقط از بابت اینکه درس را به خوبی فراگرفته اید اطمینان حاصل کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

در مورد پاندا گوگل بیشتر بدانیم


  • ۹۴/۰۵/۲۷
  • Miss SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی