بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

آپدیت گوگل با موضوع مرغ مگس خوار

آپدیت الگوریتم مرغ مگس خوار اواخر سپتامبر ۲۰۱۳ معرفی گردید. مهم ترین نکته ای که خبر معرفی این آپدیت را قابل توجه می نمود، معرفی یک الگوریتم جدید نبود، بلکه این مسأله که بدون هیچ اطلاع و خیر قبلی، ۳۰ روز از عمر این آپدیت می گذشت نکته جالب توجهی بود.

مرغ مگس خوار جدید و متفاوت است و این اجتناب ناپذیر است که موجب برانگیختن سؤالات و یا سردرگمی می گردد. فکر می کنم بهترین راهی که برای توضیح آن می توانم داشته باشم این است که بگویم:

گوگل اکنون وقتی به سراغ محتوای شما می رود، بهتر می تواند تم و موضوع سایتتان را درک نماید. حالا دیگر به جای اینکه تنها به چند واژه در یک جستجو بپردازند، به معنایی که در پس یک جستجو وجود دارد، توجه می کنند. این یک حرکت خوب و نادر گوگل به شمار می آید. او با این کار درحقیقت چیزهایی را آشکارسازی می نماید  تا ترافیک بیشتری را به سمت شما روانه کند. ببینید، به محض اینکه گوگل تم سایت شما را درک نماید، ترافیک بالقوه تقریباً نامحدود خواهد بود. حتی جستجوکنندگان نیز از این تغییر بی بهره نخواهند ماند، چرا که هدف این است تا نتایج، اطلاعاتی را که جستجو کننده واقعاً به آنها نیاز دارد ارائه نمایند، نه اینکه صرفاً صفحه ای را به عنوان نتایج جست و جو نمایش دهند که عیناً همان عبارت مورد جستجو را در بر دارد.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

در مورد الگوریتم مرغ مگس خوار بیشتر دانید

  • ۹۴/۰۵/۲۴
  • Miss SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی